Прийом громадян
Форма входу
Логін:
Пароль:
Забули пароль?

Графік прийому громадян у ДП "Подільський ЕТЦ"

Порядок організації та проведення особистого прийому громадян в Державному підприємстві "Подільський експертно-технічний центр Держпраці"

І. Загальні положення

1.1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян в Державному підприємстві "Подільський експертно-технічний центр Держпраці" (далі – ДП "Подільський ЕТЦ").
1.2. Особистий прийом громадян в ДП "Подільський ЕТЦ" проводиться відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян».
1.3. Начальник ДП "Подільський ЕТЦ", начальники відділів проводять особистий прийом громадян в своїх службових кабінетах відповідно до Графіка особистого прийому громадян.
1.4. Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни проводиться позачергово.
1.5. Вхід громадян в приміщення ДП "Подільський ЕТЦ" вільний.
1.6. Інформація про порядок проведення і Графік особистого прийому громадян розміщується на веб-сайті ДП "Подільський ЕТЦ", а також у приймальні.

ІІ. Організація особистого прийому громадян

2.1. Посадові особи ДП "Подільський ЕТЦ", які проводять особистий прийом громадян, у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України «Про звернення громадян», «Про державну службу», Указами Президента України від 19 березня 1997 року № 241 «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення», від 13 серпня 2002 року № 700 «Про додаткові засоби щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення» та від 14 квітня 2004 року № 434 «Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів», іншими актами та цим Порядком.
2.2. Особистий прийом громадян проводиться від імені ДП "Подільський ЕТЦ". Прийом починається з пропозиції відвідувачу назвати прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання, а також викласти суть питання, з яким він звертається, та вивчення документів й інших матеріалів, що подаються громадянином для обґрунтування своїх заяв (клопотань), скарг або пропозицій (зауважень). Не допускається з’ясовувати відомості про особу громадянина, що не стосуються його звернення.
2.3. У разі повторного звернення громадянина вивчаються архівні матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини, що його викликали, надаються необхідні роз’яснення. Присутність сторонніх осіб під час особистого прийому громадян не допускається.
2.4. Особистий прийом іноземців та осіб без громадянства здійснюється у загальному порядку.
2.5. У разі, коли вирішення питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції управління, посадова особа пояснює громадянинові до якого органу державної влади, підприємства, організації чи установи необхідно звернутися і за можливості сприяє цьому (надає інформацію про місце знаходження, номер телефону тощо).
2.6. Якщо порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі не можливо через складність і необхідність додаткового вивчення, громадянинові запропоновується викласти його у формі письмової заяви. Подана громадянином на особистому прийомі письмова заява розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень. Про результати розгляду звернення громадянину надається усна або письмова відповідь (за його бажанням) відповідними структурними підрозділами ДП "Подільський ЕТЦ".
2.7. Звернення громадян на особистому прийомі реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях не залежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 (із змінами).
2.8. З урахуванням рішення, прийнятого під час особистого прийому, працівники відділу готують проекти доручень і за потреби подають їх на розгляд начальнику управління.
2.9. Головний спеціаліст з кадрів здійснює систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян на особистому прийомі, щокварталу інформує про це керівництво ДП "Подільський ЕТЦ".

Графік особистого прийому громадян керівництвом
Державного підприємства "Подільський експертно-технічний центр Держпраці

Посада
Дні та час прийому громадян
Директор ДП "Подільський ЕТЦ"
ВІВТОРОК
з 08.00 до 12.00
Начальник відділу ДП "Подільський ЕТЦ"
ПОНЕДІЛОК
з 14.00 до 17.15
---
---
---


Оголошення

28 квітня
Всесвітній день
охорони праці
Конкурс
Охорона праці очима дітей

Опитування

Голосувати Результати

  Відобразити всі опитування

Корисні посилання























Статистика
Лічильники

Рейтинг каталога сайтов Хмельницкого региона





Rambler's Top100
Архів
Листопад 2017 (5)
Жовтень 2017 (9)
Вересень 2017 (8)
Липень 2017 (3)
Червень 2017 (7)
Травень 2017 (5)
Тематичні видання

Журнал "Охорона працi"


Журнал "Технополiс"


Журнал "Промислова безпека"


Журнал "Охорона праці і пожежна безпека"

www.000webhost.com